| | Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne | |
|
|
| Author | Message |
|---|
Kerstin Pitit ange de pureté

Number of posts: 4 Registration date: 2005-06-20
 | Subject: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 21:58 | |
| -----------------------------W.A.N.T.E.D--------------------------- *lol*
------->Name: Kerstin! -------------> Country: Germany! ------------------> Age: I'm 16 years old! ---------------------------> Hair- colour: blond ----------------------------------> Eye-colour: blue ---------------------------------------> Height: 1m77cm (not my fault +,+") ----------------------------------------------> Things I like: Manga, Animes, films, my Computer, my friends, ......... ---------------------------------------> Favourite food: Chicken sweet-sour, Pizza... ------------------------------------>Favourite Mangaka: Toko Kawaii, Asami Tojoh (exept of the stories +,+, too less plot *lol*), Kaori Yuki, You Higuri, CLAMP, ...there are so many...^^ ....................................> Favourite Manga: Cut, Color, Time Lag, Loveholic, Ouka Ryou Wars, Lawful Drug... I'm sure I forgot the most important *lol* ---------------------------> What I want to become (^^"): a teacher -----------------> Favourite pudding: Der Pudding von Landliebe *hach* ------->Favourite Film: The lord of the rings, The inverview with the vampire (Lestat is so sexy *lol*), Formula 17 (too cute, although I haven't got the subtitles XD)
Ok, that should be enough for now, just tell me if i forgot something ^^!
Byebye!!!!!!!! |
|
 | |
Ashura Modératrice perverse

Number of posts: 2494 Sexe et Localisation: F + Dans les bras de Morphée ^^ Registration date: 2005-06-16
 | Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:01 | |
| Wilkommen im Yaoi Paradise Kerstin Wie geht's ???? Mon allemand est limité mais je ferais des efforts Tu parles français ou juste anglais ? Tchüssi  |
|
 | |
Kamuicaeli Administratrice

Number of posts: 1295 Sexe et Localisation: Féminin / Ici pour votre plus grand bonheur Registration date: 2005-06-08
 | Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:05 | |
| |
|
 | |
Kerstin Pitit ange de pureté

Number of posts: 4 Registration date: 2005-06-20
 | Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:12 | |
| @ Ashura, je peux parler le français, mais seulement un peu. Je fais beaucoup de fautes ^^"! Et je pense que le français est trop difficile pour moi T,T |
|
 | |

Number of posts: 2494 Sexe et Localisation: F + Dans les bras de Morphée ^^ Registration date: 2005-06-16
 | Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:18 | |
| Ich denke das selbe mit Deutsch Et oui l'allemand aussi c'est dur surtout le vocabulaire Mais c pas grave on arrivera à se comprendre entre yaoistes  |
|
 | |
Strawberry Pitit ange déchu

Number of posts: 54 Sexe et Localisation: Ben.....sur un fraisier! Registration date: 2005-06-11
 | Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:20 | |
|  Welcome Kerstin!!!!! For me your french is good!!! But for me my english is bad and i don't speak deusch! So....good post in this forum! ps: please don't laugh about my english.....  |
|
 | |

Number of posts: 1295 Sexe et Localisation: Féminin / Ici pour votre plus grand bonheur Registration date: 2005-06-08
 | Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:22 | |
| |
|
 | |

| Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:23 | |
| |
|
 | |
ingowly Yaoi Christ

Number of posts: 259 Registration date: 2005-06-10
 | Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:23 | |
| Welcome Kerstin I don't speack German, sorry  I studied English and Italian  Do you understand French but don't speak it very well or is it difficult for you to understand it as well??? I like Cut and loveholic too  I wish you'll have great fun amongst us  Par contre moi je pus Kaka?? J'ai pas le droit à un bisous??  *boude* |
|
 | |

Number of posts: 54 Sexe et Localisation: Ben.....sur un fraisier! Registration date: 2005-06-11
 | Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:26 | |
| |
|
 | |

| Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:27 | |
| |
|
 | |
ingowly Yaoi Christ

Number of posts: 259 Registration date: 2005-06-10
 | Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:30 | |
| Vous êtes trop gentilles de penser à moi straw et Ashura  Quand je pense que Kaka m'a oublié  Heureusement que vous êtes là  |
|
 | |

| Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:30 | |
| Yes Ke it's for you===> It's a kiss of welcome!  |
|
 | |

| Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:32 | |
| |
|
 | |

| Subject: Re: Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne Mon 20 Jun 2005 - 22:43 | |
|  Ingooooooooooo ! But I love you !!! |
|
 | |
| | Bonjour! La vieille damme de l'Allemagne | |
|